17 mars 2019

12 Fantastiske Verktøy for Enkelt Eksternt Samarbeid

I forrige uke fortalte vi deg om de mest nyttige tipsene for å jobbe effektivt med et eksternt team. I dag foreslår vi å vurdere ulike servicer som vil gjøre jobben mer praktisk. Nå er det mange applikasjoner som lar deg kommunisere, administrere prosjekter og overvåke arbeidet til et eksternt team. La oss se på de kuleste og mest nyttige programmene.

Verktøy for Tidsregistrering

1.Time Doctor

time tracker
Time Doctor er et program som lar deg spore arbeidstimer. En av hovedfordelene er at Time Doctor enkelt integrerer seg med ulike systemer og programmer: Jira, Redmine, Slack, Google Calendar og mange andre. Denne tracker overvåker arbeidet og lar deg forstå hvor mye tid som brukes på bestemte prosjekter og oppgaver. Programmet viser også nettsteder og applikasjoner og hvor ofte de brukes. Time Doctor gir en fullstendig rapport om tiden (av programmer, nettsteder, oppgaver og andre parametere). Dette programmet sender også ulike varsler for å hjelpe medarbeiderne å konsentrere seg om arbeid og være produktiv.

Siste nytt
15 april 2019
Hvordan Startups kan få nytte av Outstaffing
Hvordan Startups kan få nytte
27 mars 2019
Hvordan Definerer man en Utmerket Utvikler
Hvordan Definerer man en Utmerket
17 mars 2019
12 Fantastiske Verktøy for Enkelt Eksternt Samarbeid
12 Fantastiske Verktøy for Enkelt
14 mars 2019
Ni Tips for Effektivt Samarbeid med Eksterne Team
Ni Tips for Effektivt Samarbeid

2.Yaware. Time Tracker

control remote employees
Yaware er også en type tidssporing. Det gjør det mulig å foreta ulike typer av jobbanalyse. Dette programmet også tilbyr evaluering av personalet. Takket være Yaware kan du overvåke ansattes tilstedeværelse på arbeidsplassen som er veldig praktisk når du arbeider med et eksternt lag. I tillegg har denne applikasjonen muligheten til å ta hensyn til arbeidstiden som ikke er brukt på en datamaskin (møter, konferanser, etc.). Også, som Time Doctor, skaper Yaware tilpassede rapporter.

3.TimeCamp

how to control your remote employees
TimeCamp er en service for automatisk overvåkning av brukt tid. På samme måte som de forrige, tilbyr dette programmet praktiske rapporter, kontrollerer bruk av nettsteder og applikasjoner under arbeidet. TimeCamp måler effektiviteten til brukerne, samt evaluerer prosjekter og bidrar til å forstå hvordan å bruke tid på riktig og effektiv måte. Dette programmet integrerer godt med andre tjenester. En funksjon av TimeCamp er at den sammenligner vurderingen av oppgaven (hvor mye tid det trengs for å fullføre det) til den faktiske tiden som tilbys. På denne måten kan du forstå hvilke grunner påvirker hastigheten på å fullføre oppgaven, og enten utrydde dem eller neste gang planlegge prosessen med tanken på disse faktorene.

Tjenester for Prosjektledelse

4.Asana

time management
Denne webapplikasjonen løser problemet med å håndtere prosjekter og oppgaver for små grupper. Denne tjenesten lar deg lage oppgaver og prosjekter, legge til brukere. Du kan angi oppgaver, legge ved filer av forskjellige typer til dem og angi en prioritet. For hver oppgave kan alle deltakere legge til kommentarer, noe som forenkler kommunikasjonen sterkt og gjør den mer effektiv. Asana lar deg motta oppdatert informasjon under oppgaven. Også i dette programmet kan du lage en plan for dagen.

5.YouTrack

project management
Denne servicen er spesielt utviklet for programmerere og utviklingsteam. YouTrack støtter Scrum og Kanban (agile boards for prosjektvisualisering). Den gir 17 typer rapporter og registrerer tid. YouTrack er et veldig fleksibelt program som kan bli tilpasset best for prosjektet ditt. Det er mulig å kommentere alle oppgaver, legge til observatører og administrere etterslepet. Et av funksjonene i dette programmet er den innebygde redigeringen av skjermbildene som legges til oppgaven. YouTrack sender varsler via post eller chat.

6.Redmine

working with remote
Redmine er også en prosjektledelse webapplikasjon. Det er diagrammer, kalender, wiki og forum i denne appen. I Redmine kan du konfigurere brukerroller. Dette programmet kan støtte flere prosjekter. Som i lignende prosjektbehandlingsprogrammer, i Redmine, kan du opprette oppgaver (til og med via e-post), legge til estimert tid, legge ved filer, og så videre. Også her er det brukerfelter for spørsmål og midlertidige oppføringer.

7.Basecamp

effective project management
Dette er en av de første plattformene for fullstendig prosjektledelse. Basecamp har all nødvendig funksjonalitet for å jobbe med et eksternt team. I hvert prosjekt kan du ha samtaler, lage lister over oppgaver og bruke kalenderen for planlegging. Administratoren kan styre stadium for prosjektutvikling, samt overvåke aktiviteten til hvert teams medlem. Basecamp har chatterom for raske diskusjoner og et meldingstavle for å legge ut meldinger og oppdateringer. Også i denne applikasjonen er det mulig å planlegge stadier og datoer i form av en tidsplan. Basecamp kan også integreres perfekt med Time Doctor.

8.Trello

agile project
Dette er et populært online prosjektledelsessystem. Programmet er veldig enkelt, så det tar ikke tid å tilpasse seg. I Trello er alt basert på kortpakkene. Hver pakke er et prosjekt eller en del av et prosjekt. Kortene selv er delt inn i kolonner som du angir selv (for eksempel: å gjøre, pågår, for godkjenning). Kortet har spesielle funksjoner: oppgaven kan diskuteres, der kan du også stemme og legge ved filer av forskjellige typer. Du kan sette hver oppgave på en bestemt bruker og overvåke alle endringer i sanntid.

Apps for Kommunikasjon

9.Skype

communication with remote
Dette er et velkjent program for kommunikasjon. Skype lar deg trygt kommunisere hvor som helst og fra hvilken som helst enhet (et enkelt grensesnitt for mange systemer, inkludert Windows, IOS, Android). Dette programmet tilbyr flere typer kommunikasjon: meldinger, tale- og videosamtaler. Også i denne applikasjonen er det mulig å arrangere virtuelle møter og se opptil 5 deltakere i ett vindu. En av de kule funksjonene i Skype er muligheten til å dele skrivebordet ditt. Dette kan være svært nyttig i prosjektutviklingsprosessen. Også i dette programmet kan du planlegge avtaler gjennom Outlook, samt ta opp lyd og bilde.

10.Zoom

communication with remote team
Dette er en tjeneste for videokonferanser og nettmøter. Også i dette programmet kan du opprette gruppechat. En god funksjon av Zoom er felles bruk av skjermen. Dermed kan du ved hjelp av denne tjenesten organisere et effektivt møte eller diskusjon om prosjektutviklingstrinn. Også her kan du dele skjermen selv fra en mobiltelefon. Et annet nyttig trekk ved Zoom for eksternt samarbeid er evnen til å skape rom for samarbeid. Også i dette programmet kan du sende invitasjoner til en samtale, et møte eller et webinar via telefon, post eller bedriftskontakter.

11.Slack

build communication with remote
Dette er en online service for å korrespondere både innenfor hele firmaet og innenfor teamet. Slakk har evnen til å integrere aktive samtaler med andre applikasjoner. I dette programmet kan du tilpasse varsler til skrivebordet, samt til mobilapplikasjonen og e-postadressen. Slack har en veldig praktisk gruppechat der du enkelt kan dele filer.

12.Telegram

communication with remote team
Det er veldig raskt, enkelt, sikkert og hva som ikke er mindre viktig, gratis direktemeldingsservice. Telegram har muligheten til å sende stemme- og videobilder. Også, dette programmet lar deg ringe og opprette gruppechatter. Du kan knytte opptil 5 samtaler for mer praktisk bruk. Telegram fungerer på PCer, nettbrett og mobile enheter. Også i denne applikasjonen kan man sende filer av hvilken som helst type. Fordelen med denne tjenesten er muligheten til å lage hemmelige chatter som kan konfigureres for automatisk selvdestruksjon, med andre ord fjerning av alt innhold. I tillegg, selv om Telegram er gratis, er det ingen reklame her.

Vi bestemte oss for å nevne et ekstra stykke nyttig informasjon som en bonus for deg. Bli kjent med praktiske IT-servicer som er en

utmerket løsning for kundestøtte:

1. Freshdesk

beholde kunden

Dette er en service som gjør det mulig å øke hastigheten og optimalisere kundestøtten. Med hjelp av dette programmet kan du automatisere mange prosesser ved å fordele forespørsler riktig. Dermed reduseres antall små oppgaver, og spesialister dine kan fokusere seg på de som er mer viktige. Dette systemet er enkelt og raskt å installere, støtter ulike kommunikasjonskanaler – e-post, chatrom, sosiale nettverk og mer. I Freshdesk finnes det også en mulighet til å gjennomføre undersøkelser for å påvise hvor fornøyd kundene dine er med tjenesten eller mottatte varer. Funksjonen i dette programmet er en selvbetjeningsportal for automatisering av kundeservice. Lær hvordan du kan bruke Freshdesk til din virksomhet.

2. Reply.io

best på kundeservice
Dette er et program for automatisering av innkommende og utgående salg. Reply.io er en plattform for optimalisering av arbeid med e-post. Denne tjenesten lager kampanjer og integreres med CRM. I dette programmet kan du angi rekkefølgen av meldinger, velge forskjellige e-postmaler, importere et stort antall kontakter, utføre A / B-tester og mye mer. Reply.io er en utmerket service for nyhetsbrev og for å følge opp med innkommende kundeemner. Dette verktøyet tilbyr også ulike rapporter og statistikker, analyse av kampanjens effektivitet og planlegging av mailing. Følg opp kundeemnene dine med Reply.io.

Som du ser, er det i dag mange serviser som gjør det mulig å arbeide med eksternt team effektivt og hjelpe ansatte å være produktive. Få enkelte rapporter om oppdateringer, se hva som er gjort eller hva som må gjøres, enkelt arrangere møter, planlegge prosjektutviklingsprosessen og administre teamet ditt på den beste måten ved hjelp av disse verktøyene. Vet ikke hvilke programmer som er bedre for din bedrift? Spør gjerne ekspertene våre i Outstaffing AS.

Siste nytt
15 april 2019
Hvordan Startups kan få nytte av Outstaffing
Hvordan Startups kan få nytte
27 mars 2019
Hvordan Definerer man en Utmerket Utvikler
Hvordan Definerer man en Utmerket
17 mars 2019
12 Fantastiske Verktøy for Enkelt Eksternt Samarbeid
12 Fantastiske Verktøy for Enkelt
14 mars 2019
Ni Tips for Effektivt Samarbeid med Eksterne Team
Ni Tips for Effektivt Samarbeid